Moodle - Střední zahradnická škola Ostrava: Kurzy

  • Název firmy

    Předmět činnosti

    Prioritní zaměření

    Aplikace výrobního, výrobkového, marketingového a sociálně marketingového systému ve firmě

    Využití makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí pro rozvoj firmy

    Vytvořit firemní značku, barvu a motto

    Navrhnout umístění provozovny

    Vytvořit základní ceník zboží a služeb

    Návrh vizitky

    Návrh letáku do MHD

    Návrh bilboardu

    Aktivity pro podporu prodeje

  • Tak pokračujeme.

    Vytvořte firemní značku, barvu, motto, navrhněte umístění provozovny a vytvořte základní ceník zboží nebo služeb.
  • Jak použijete makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí pro rozvoj firmy.

  • Založení firmy 3AC. 2017.

    Vyberte název vlastní firmy, předmět činnosti a prioritním zaměření, aplikujte pro výrobní, výrobkový, marketingový a sociálně - marketingový systém.

  • Evropská unie