Název firmy
Předmět činnosti
Prioritní zaměření
Aplikace výrobního, výrobkového, marketingového a sociálně marketingového systému ve firmě
Využití makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí pro rozvoj firmy
Vytvořit firemní značku, barvu a motto
Navrhnout umístění provozovny
Vytvořit základní ceník zboží a služeb
Návrh vizitky
Návrh letáku do MHD
Návrh bilboardu
Aktivity pro podporu prodeje
- Tak pokračujeme.
Vytvořte firemní značku, barvu, motto, navrhněte umístění provozovny a vytvořte základní ceník zboží nebo služeb. - Jak použijete makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí pro rozvoj firmy.
Založení firmy 3AC. 2017.
Vyberte název vlastní firmy, předmět činnosti a prioritním zaměření, aplikujte pro výrobní, výrobkový, marketingový a sociálně - marketingový systém.
- Evropská unie
- Učitel: Pavel Višek